یزدفردا :کارکنان حوزه هنری یزد در نشستی صمیمانه به بیان دیدگاههای خود پرداختند

آخرین نشست رئیس و کارکنان حوزه هنری استان یزد در سال 89 در هفته پایانی سال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد محمد ملک ثابت رئیس این مرکز ضمن تشکر و قدردانی از همیاری همکاران در سال 89 موفقیتهای سال گذشته سازمان را مرهون همدلی همت و تلاش آنها دانسته و ادامه هر چه پر بار تر این فرآیند را در سال جدید خواستار شد.

این مقام مسئول در ادامه صحبتهای خود با یادآوری اقدامات انجام شده در سال گذشته سال 89 را سالی پربرکت برای حوزه هنری یزد عنوان نمود.

    تاسیس مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن ، ساخت و تجهیز استودیو صدا، تجهیز و نوسازی نگارخانه مرکز، احداث و تجهیز نمازخانه و کتابخانه سوره، انتشار آثار ادبی نویسندگان استان، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان، انتشار آثار مکتوب تجسمی ، برگزاری یادمان ها محافل و جلسات هنری، برگزاری نشست ها و کارگاههای تخصصی هنر استانی و منطقه ای،  جشنواره ها و سوگواره ها, افتتاح واحد تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی حوزه هنری یزد، همکاری و مشارکت در برنامه های فرهنگی هنری استان با سازمانها، ادارات و مراکز علمی پژوهشی و ده ها برنامه دیگر را حاصل تلاش یکساله این مرکز عنوان نمود.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده ضمن تشکر و قدردانی از همدلی ها و مساعدتهای نماینده ولی فقیه و مدیران ارشد استان و نگاه مثبت و رو به جلوی مسئولین نسبت به اجرای موفقیت آمیز این برنامه ها اظهار امیدواری کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا